Először is szeretném megköszönni, hogy már két éve és idén harmadszor nálatok tölthetjük a nyarainkat, nem tudunk betelni vele. 2018-ban öten, 2019-ben már 26-an voltunk, amiből 13 gyerek. Szuper jó volt a kemping, olyan számunkra, mint egy bébiszitter, tele gyerekprogramokkal, a gyerekek élvezték minden percét, és mi is tudtunk pihenni, mert szuperül el voltak együtt. Mindenkinek ajánlom, ovis csoportoknak is akár, hogy fogjanak össze és jöjjenek el. Mi bérelt autóval tesszük ezt minden évben. Annyi a látnivaló, hogy még két hét is kevés lenne belőle, de minden évben meg kell nézzük San Marinót, vissza úton Velencét, hét közben Ravennát, Imolát (Senna) Ferrarát, Comacchiót. Érdemes felfedezni Bologna 7 titkát és a közeli Ferrari múzeumot. Szinte midenhol lehet találni ingyen parkolót, így ezek a programok üzemanyag árban letudhatók. Mi minden városba szeretünk eltévedni, ha megunjuk a sétálást, akkor elő a googlet. A tenger isteni meleg, rengeteg a kagyló, a kisgyermekesek álma, sekély tenger, egész héten lehet építeni a homok erődítményeket. Vigyetek papírsárkányt, úgy nem repül sehol, mint ezen a parton. Az árak elfogadhatóak odafele és visszafele is, megálltunk az Iperlando nevű olasz discontban, árba n nagyon olcsó. Hét közben Comacchio felé a Benettben vásároltunk, mert nagy kedvenc az olasz kétszersült. Lido di Spina nagyon pörgős kis falu, szeretünk a forgatagban sétálni vagy bringo hintóval tekerni körbe, de van itt mindenféle forgó dodzsem, ugráló vár hajnalig. Remélem át tudtam adni milyen szuper jót nyaralhattok itt a gyönyörű ős fenyők alatt hangulatos mobilházban.